Wednesday, December 5, 2007

破例啦!

破例啦,想要拥有一个全英文的部落格,被你破坏了!

毫不经意的跟小鸟讨了讨你的msn,加了加你后发现到你也拥有个部落格。。
充满好奇心的我,到了你宣泄与抒发感情的空间。。
我花了整整三个小时来满足我的好奇心。。
细细品尝你的每一字,每一句。。
这应该是序《第一次亲密接触》后我读过最好的文笔。。

优美的字句 搭配着 动人心璇 的歌曲,你的部落格好像在述说着你悲惨的命运。。
突然感叹,我也是个爱思考的射手。

还好,我过了那该死的过渡期。。

回头想想我的转折点,是我读了一句

《每一个人,每天睡醒,都能决定,今天的心情》

悲观

每个人何尝不是?你能选择的,别剥夺了你最后的权利。。

月有阴晴圆缺,人有悲欢离合,天下无不散之喜筵。。

某些文章在我心里起了共鸣,想起了那些所谓的从前。。

超爱在歌词里找心情。。

看了一篇文章,想了些毫不相干的东西。。

深怕明天再也没有人记得我。。但又想去个没有人认识我的地方。。

想要去旅行。。

天马行空,最适合形容热爱思考和自由的射手。。

喜欢你介绍的这首歌- The Bee Gees- 'First of May'

对于即将来临的孤单白色圣诞,有很大的帮助。。
*写到这里,娘子你有什么话要说吗?

好了!

Anyway happy 2o b'day rene,that's always a person willing to hold you forever, don't afraid of fall.. cause he can hold you ;)
p/s: Don't stop blogging as you mention to me just now, else you'll lose a lot of person whom trying to understand, share and care about you.. ;) have a nice day my friend.. hope you enjoy the night we bought to you, and brighten your day..

4 royal has commented:

Anonymous said...

Wakaka...the first appear in my mind is "hahahahahahaha"
Why I never knew that u can write so well in Chinese? Anyway, dint lose face of FYHS.Lol~
Well, are u giving me some hint to arrange a nice n white xams for u at Singapore?haha~
Eh, wat I'm more curious is, who is the one who inspire u to write this blog entry in chinese?

the royale said...

a friend of mine, she write her blog in chinese, so i also don't want lose face ma :)

anyhow i'm also FYHS student before ;)

this must b a lonely x'mas.. all my hope on u liao !!!

Anonymous said...

u leave pressure on me lah~~~~

Anonymous said...

one more thg, i also write my blog in chinese since long time ago lah, never inspire u...=="
guess the fren who inspire u must be a "special+powerful" FRIEND~~~Lol~